Veelgestelde vragen
Reserveren
Nadat u uw reservering heeft geplaatst ontvangt u hier een bevestiging van. Vervolgens wordt er in de aankomende dagen voor dat uw periode van reservering ingaat contact met u opgenomen, dit kan via mail, telefoon of Whatsapp gebeuren. In dit contact zullen wij samen met u een aflevermoment inplannen evenals een moment waarop we het product weer wordt opgehaald.
U kunt het beste even Contact met ons opnemen. Wij zullen vervolgens zo snel mogelijk contact met u opnemen om deze onduidelijkheid te verhelpen.
Ja zeker, u kunt de reservering zonder problemen verlengen, wel willen wij hier graag van ter voren van op de hoogte worden gesteld.
De extra kosten die u maakt worden door ons bijgehouden aan de hand van de tarieven van de website. Als wij het product weer bij u komen ophalen kunt u voor de extra gemaakte kosten gemakkelijk bij ons pinnen of u kunt contant betalen.
Als u eerder klaar bent met het product dan dat u gepland had, kunt u gewoon contact met ons opnemen en dan plannen wij samen een passend moment in om het product weer bij u op te halen.
Ja dat kan, als u uw reservering wilt annuleren/verplaatsen kunt u het beste Contact met ons opnemen. U dient dit minimaal 48 uur voor ingang van reservering te doen om de volledige huurpenning terug te kunnen krijgen. Indien dit niet 48 uur van ter voren gebeurd kunt u uw huurpenning niet meer terug krijgen dit in verband met huurderving.
Staat uw vraag er niet tussen?
Via het contactformulier kunt u uw vraag achterlaten. Wij streven er naar zo spoedig mogelijk te antwoorden.