Veelgestelde vragen
Reserveren
Nadat u uw reservering heeft geplaatst ontvangt u hier een bevestiging van. Vervolgens wordt er in de aankomende dagen voor dat uw periode van reservering ingaat contact met u opgenomen, dit kan via mail, telefoon of Whatsapp gebeuren. In dit contact zullen wij samen met u een aflevermoment inplannen evenals een moment waarop we het product weer wordt opgehaald.
U kunt het beste even Contact met ons opnemen. Wij zullen vervolgens zo snel mogelijk contact met u opnemen om deze onduidelijkheid te verhelpen.
Ja zeker, u kunt de reservering zonder problemen verlengen, wel willen wij hier graag van ter voren van op de hoogte worden gesteld.
De extra kosten die u maakt worden door ons bijgehouden aan de hand van de tarieven van de website. Als wij het product weer bij u komen ophalen kunt u voor de extra gemaakte kosten gemakkelijk bij ons pinnen of u kunt contant betalen.
Als u eerder klaar bent met het product dan dat u gepland had, kunt u gewoon contact met ons opnemen en dan plannen wij samen een passend moment in om het product weer bij u op te halen.
Ja dat kan, als u uw reservering wilt annuleren/verplaatsen kunt u het beste Contact met ons opnemen. U dient dit minimaal 48 uur voor ingang van reservering te doen om de volledige huurpenning terug te kunnen krijgen. Indien dit niet 48 uur van ter voren gebeurd kunt u uw huurpenning niet meer terug krijgen dit in verband met huurderving.
Nee, bij het huren van een steiger vragen wij geen borg. Wat we wel vragen, is een kopie van een geldig identiteitsbewijs bij het afhalen van de steiger. Dit dient als een vorm van verificatie.
Om ervoor te zorgen dat we aan uw verzoek kunnen voldoen, adviseren we om de steiger minimaal 2 dagen van tevoren te reserveren. Op deze manier kunnen we de beschikbaarheid controleren en ervoor zorgen dat alles gereed is voor uw project.
De huurperiode voor een steiger is minimaal 1 dag. Dit geldt ook voor het huren van liften, loopbruggen en machines.
Bij het huren van een steiger of een van onze andere producten vindt u in uw besteloverzicht een overzicht van beschikbare betaalmogelijkheden. Tijdens het bestelproces kunt u eenvoudig uw gewenste betaalmethode selecteren.
In geval van problemen met de steiger, neem direct contact met ons op. We zijn telefonisch bereikbaar om eventuele noodsituaties of zorgen aan te pakken.
Staat uw vraag er niet tussen?
Via het contactformulier kunt u uw vraag achterlaten. Wij streven er naar zo spoedig mogelijk te antwoorden.