Veelgestelde vragen
Bezorging
Onze steigers kunnen worden geplaatst binnen een straal van 50 km rondom onze vestiging in Groningen. De kosten worden in de winkelmand berekend op basis van de afstand.
Als wij een product bij u bezorgen proberen wij er altijd voor te zorgen dat het product op de gewenste locatie terecht komt. Indien deze locatie moeilijk te bereiken is, wordt het product op de dichtstbijzijnde locatie van uw terrein gelost.
Dit hoeft niet mits u van tevoren voor uw gehuurde product heeft betaald en de voorwaarden heeft geaccepteerd. Mocht u dit nog niet hebben gedaan dan dient u tijdens de bezorging aanwezig zijn, u hoeft dan bij het ophalen van uw gehuurde producten niet aanwezig te zijn.
Let op!
Als het gehuurde product op afgesloten (privé) terrein moet worden bezorgd/opgehaald dient u in beide gevallen aanwezig te zijn.
Als wij het gehuurde product weer bij u komen ophalen moet deze in dezelfde staat en op de zelfde locatie als geleverd bij bezorging aan ons worden aangeboden.
Nadat u een reservering bij ons hebt geplaatst zullen wij contact met u opnemen, om een passend bezorg moment af te spreken eveneens als een moment om het product weer op te halen. Op de dag van bezorging krijgt u één uur voordat wij verwachten bij u te zijn een berichtje als reminder, dit is ook het geval voor de dag dat wij het product weer komen ophalen.
Onze steigers kunnen worden geplaatst binnen een straal van 50 km rondom onze vestiging in Groningen. Helaas kunnen we buiten deze regio geen plaatsing van steigers faciliteren. Neem contact met ons op voor meer informatie of als u vragen heeft over de beschikbaarheid in uw specifieke regio.
Staat uw vraag er niet tussen?
Via het contactformulier kunt u uw vraag achterlaten. Wij streven er naar zo spoedig mogelijk te antwoorden.